/Files/images/struktura_roku/model_2.jpg


/Files/images/struktura_roku/img13.jpg

Система роботи зі здібними дітьми

Етапи Зміст роботи
Виявлення обдарованих дітей 1.Діагностичне обстеження на виявлення обдарованих дітей. 2.Анкетування учнів і вчителів із питань мотивації навчання школярів. 3.Облік інформації з олімпіад
Створення умов для розкриття потенціалу дітей 1.Планування навчального плану з урахуванням уведення спецкурсів. 2.Планування інтелектуальних турнірів, конкурсів, олімпіад, фестивалів, інтелектуальних марафонів. 3.Участь дітей у МАН. 4.Робота секцій і гуртків
Формування педагогічного колективу, готового працювати з обдарованими дітьми 1.Робота творчих груп із проблеми обдарованості дітей. 2.Розробка методичних рекомендацій до роботи з обдарованими дітьми. 3.Організація та проведення науково-практичних семінарів і консиліумів з обдарованими дітьми
Моральне стимулювання саморозвитку учнів і вчителів 1.Рейтинг педагогів. 2.Участь педагогів в оглядах-конкурсах. 3.Облік результативності роботи педагогів з обдарованими дітьми при атестації й матеріальному заохоченні
Критерії результативності 1.Аналіз участі в олімпіадах. 2.Аналіз виступу у виховних районних та міських заходах. 3.Статистичний і психолого-педагогічний звіт по роботі колективу з обдарованими дітьми

Кiлькiсть переглядiв: 199