Система роботи зі здібними дітьми
Етапи | Зміст роботи |
Виявлення обдарованих дітей | 1.Діагностичне обстеження на виявлення обдарованих дітей. 2.Анкетування учнів і вчителів із питань мотивації навчання школярів. 3.Облік інформації з олімпіад |
Створення умов для розкриття потенціалу дітей | 1.Планування навчального плану з урахуванням уведення спецкурсів. 2.Планування інтелектуальних турнірів, конкурсів, олімпіад, фестивалів, інтелектуальних марафонів. 3.Участь дітей у МАН. 4.Робота секцій і гуртків |
Формування педагогічного колективу, готового працювати з обдарованими дітьми | 1.Робота творчих груп із проблеми обдарованості дітей. 2.Розробка методичних рекомендацій до роботи з обдарованими дітьми. 3.Організація та проведення науково-практичних семінарів і консиліумів з обдарованими дітьми |
Моральне стимулювання саморозвитку учнів і вчителів | 1.Рейтинг педагогів. 2.Участь педагогів в оглядах-конкурсах. 3.Облік результативності роботи педагогів з обдарованими дітьми при атестації й матеріальному заохоченні |
Критерії результативності | 1.Аналіз участі в олімпіадах. 2.Аналіз виступу у виховних районних та міських заходах. 3.Статистичний і психолого-педагогічний звіт по роботі колективу з обдарованими дітьми |
Інформація про стан вивчення та узагальнення досвіду роботи педагогічних працівників щодо роботи з обдарованими учнями.
ПІБ педагогічних працівників, досвід яких вивчався | наявність інформаційного банку |
Корнієнко Тетяна Леонідівна. Активізація пізнавальної діяльності на уроках алгебри та геометрії в 9-11 класах. | Дана технологія дає можливість виділити три основних форми щодо організації учбово-пізнавальної діяльності на уроках : фронтальна,індивідуальна,групова. |
Милованова Тетяна Юріївна Авторська програма спецкурсу «Попереду у нас п’ятий клас.» | Дана авторська програма розкриває необхідність профілактичних дій для полегшення адаптації всіх учасників загальноосвітніх навчальних закладів. |
Селезньова Ольга Миколаївна Модернізація освітнього процесу на засадах гуманізму і демократії. | Розвиток суб’єктності, мислення, творчих здібностей, активності та ініціативності. Формування дослідницьких умінь. |
Калашник Вікторія Анатоліївна Упровадження інноваційних технологій у практику роботи загальноосвітнього навчального закладу. | Дані завдання виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу з української мови та літератури з метою допомоги учню при підготовці до ЗНО . |
Вербицька Ольга Валеріївна Власова Ганна Юріївна Діагностика математичної підготовки з математики в 5-6, 7-8класів з алгебри | Даний досвід включає в себе різні варіанти вхідних контрольних робіт з математики , які розраховані на той базовий рівень знань яким повинні володіти учні на початок нового навчального року. |
Організація діяльності творчих груп з проблем підтримки та розвитку обдарованих дітей.
У ХЛ № 151 працює три творчі групи вчителів щодо проблем підтримки та розвитку творчих здібностей обдарованих дітей.
Назва групи | Проблеми, які розглядаються | Хто координує роботу |
Спортивний напрямок | 1.Проведення різноманітних спортивних заходів, спрямованих на розкриття здібностей обдарованих учнів. 2.Розповсюдження нових освітніх технологій та систем. | Леоненко С.Г. |
Академічний напрямок | 1.Розробка методичного інструментарію для встановлення ефективності нововведень, що пов’язані з розвитком критичного мислення ічнів 9-11 класів на уроках математики та фізики. 2.Участь у науково-дослідницькій діяльності МАН. | Вербицька О.В. Власова Г.Ю. Погарська О.М. |
Естетичний напрямок | 1. Науково-пошукова робота, її аспекти та напрямки. | Милованова Т.Ю. Білоус І.В. |
Інформація про зв’язки з профільними організаціями та установами, робота яких спрямована на пошук навчання і розвиток обдарованих учнів ХЛ № 151.
Назви закладів, з якими налагодили зв’язки міжміського, міжрегіонального та міжнародного рівнів | Спільні заходи |
Навчальний комплекс НТУ «Харківський політехнічний інститут». Харківський національний університет імені В. Каразіна | Фізичні практикуми з учнями 11-х класів. Індивідуальні заняття з викладачами кафедри прикладної математики. |
Навчальний комплекс НТУ «Харківський політехнічний інститут». Кафедра експериментальної фізики | Підготовка майбутніх абітурієнтів у рамках пропаганди профільної освіти. Проведення практикумів з фізики, лабораторних робіт. |
ХНУ імені. В.Н. Каразіна, кафедра механіки механіко-математичного факультету | Наукові консультації в рамках участі старшокласників у дослідницьких роботах МАН. Контрольні роботи, співбесіди, консультації науковців. |
Виконання лабораторних робіт на базі навчального комплексу НТУ «Харківський політехнічний інститут» учнями 11-А класу, учитель Погарська О.М.
Драматичний гурток «Психолог», керівник Милованова Т.Ю.