Проблема безпечного середовища в закладах загальної середньої освіти є особливо актуальною, враховуючи складну воєнно-політичну та соціально-економічну ситуацію в Україні.Непроста ситуація вимагає пошуку нових шляхів цифрової безпеки здобувачів освіти, домедичної допомоги, особливого психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу, збереження української ідентичності, удосконалення національно-патріотичного виховання учнів та ін. Успішне здійснення цих завдань неможливе без переосмислення традиційних підходів діяльності закладу загальної середньої освіти, ґрунтовного дослідження засобів та методів функціонування безпечного середовища.

Створення безпечного та здорового освітнього середовища, формування навичок цифрової грамотності та поведінки у здобувачів освіти у всесвітній мережі, соціально-емоційна грамотність, відповідальне ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих використання інформаційно-цифрових технологій є важливими завданнями для всього суспільства.

БЕЗПЕЧНА ШКОЛА – це освітнє середовище, в якому забезпечується мінімізація та зведення до нуля дій та впливів, які можуть нашкодити здоров’ю, психічному та фізичному станам учнів, й також їх свідомості щодо об’єктивного відображення картини світу, що формується у форматі понятійної системи.

/Files/images/bezpeka/111.png

Кiлькiсть переглядiв: 33