/Files/images/metodichna_robota/1477941776.png

Атестація педагогічних працівників.

Атестація працівників проходить відповідно до Типового положення № 930 від 06.10.2010 про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України, наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 № 1473 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників» та на підставі рішення атестаційної комісії І рівня при ХЛ № 151 Харківської міської ради та згідно плану роботи.


Протягом навчального року систематично проводяться засідання атестаційних комісій, де розглядаються такі питання:

- прийом заяв від педпрацівників на проходження чергової та позачергової атестації;

- ознайомлення педпрацівників з Типовим положенням щодо атестації педагогічних працівників школи на відповідні кваліфікаційні категорії;

- співбесіди з педпрацівниками щодо складання індивідуальних планів з підготовки й проходження атестації ;

- вивчення системи роботи вчителів , які атестуються (анкетування, відкриті уроки, позакласні заходи , участь у районних семінарах , конкурсах , турнірах , педярмарках тощо);

- оцінка діяльності педагогів адміністрацією , педагогічною радою , методичними об’єднаннями , колегами по роботі , учнями , батьками);

- поточні питання під час підготовки та проведення атестації.

Значна увага адміністрації школи та вчителів приділяється формуванню на уроках з усіх базових дисциплін ключових компетентностей , таких як: «вміння вчитися» ,мовленнєва , компетентність з використання ІКТ , здоров’язберігаюча та соціальна компетентність.

/Files/images/metodichna_robota/-2-638.jpg

За підсумками атестації педагогічних працівників ХЛ № 151 у 2022-2023 навчальному році прийняті такі рекомендації:

  1. Систематично вивчати законодавчо-нормативну документацію з питань організації та проведення атестації.
  2. Суворо дотримуватися Типового положення про атестацію педагогічних працівників, детально його опрацьовувати, роз’яснювати членам педагогічного колективу основні умови та вимоги щодо присвоєння кваліфікаційних категорій та педагогічних звань.
  3. Покращити перспективне та поточне планування щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідних категорій. Надавати методичну допомогу молодим вчителям.
  4. Сприяти підвищенню серед педагогічних працівників рівня обізнаності з питань проведення атестації , а саме: прав педагогів, умов та порядку проходження атестації.
Кiлькiсть переглядiв: 2229