Атестація педагогічних працівників.
Атестація працівників проходить відповідно до Типового положення № 930 від 06.10.2010 про атестацію педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів України, наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 № 1473 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників» та на підставі рішення атестаційної комісії І рівня при ХЛ № 151 Харківської міської ради та згідно плану роботи.
Протягом навчального року систематично проводяться засідання атестаційних комісій, де розглядаються такі питання:
- прийом заяв від педпрацівників на проходження чергової та позачергової атестації;
- ознайомлення педпрацівників з Типовим положенням щодо атестації педагогічних працівників школи на відповідні кваліфікаційні категорії;
- співбесіди з педпрацівниками щодо складання індивідуальних планів з підготовки й проходження атестації ;
- вивчення системи роботи вчителів , які атестуються (анкетування, відкриті уроки, позакласні заходи , участь у районних семінарах , конкурсах , турнірах , педярмарках тощо);
- оцінка діяльності педагогів адміністрацією , педагогічною радою , методичними об’єднаннями , колегами по роботі , учнями , батьками);
- поточні питання під час підготовки та проведення атестації.
Значна увага адміністрації школи та вчителів приділяється формуванню на уроках з усіх базових дисциплін ключових компетентностей , таких як: «вміння вчитися» ,мовленнєва , компетентність з використання ІКТ , здоров’язберігаюча та соціальна компетентність.
За підсумками атестації педагогічних працівників ХЛ № 151 у 2022-2023 навчальному році прийняті такі рекомендації:
- Систематично вивчати законодавчо-нормативну документацію з питань організації та проведення атестації.
- Суворо дотримуватися Типового положення про атестацію педагогічних працівників, детально його опрацьовувати, роз’яснювати членам педагогічного колективу основні умови та вимоги щодо присвоєння кваліфікаційних категорій та педагогічних звань.
- Покращити перспективне та поточне планування щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників відповідних категорій. Надавати методичну допомогу молодим вчителям.
- Сприяти підвищенню серед педагогічних працівників рівня обізнаності з питань проведення атестації , а саме: прав педагогів, умов та порядку проходження атестації.